26 september 2013

Essence: Be Loud!

"Beter laat dan nooit" is een beetje het motto van deze blogpost.
Want ik ga jullie vandaag swacthes laten zien van nagellak die ik al een paar weken terug gekocht heb. 


Het gaat om de limited editie van Essence: Be Loud! Een editie met allerlei herfst kleurtjes. Ik moest wel even wennen aan de kleuren, maar na een tijdje zijn de kleuren wel oke.

01 - Riot

02 - Orange is the new black
03 - Riot Grrr-een
04 - Like a stone in the wall
01 - Not punk nor funky
Ik vind de oranje er niet echt bij passen, maar ik snap wel de keuze (denk ik). Even een fris kleurtje door de andere grauwe kleuren. Alleen zou ik nooit oranje op mijn nagels dragen (behalve met EK/ WK of zulk soort gelegenheden)
Wat vinden jullie van deze kleuren en welke kleur is jullie favoriet? Laat het me weten!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten