25 september 2013

1 jarig bestaan

Zoals ik al eerder had gemeld op mijn blog bestond 1 van de winkels waar ik werk 1 jaar. Natuurlijk werd dit grootst gevierd met een dierenfotograaf, dierenarts een springkussen etc. Ook hadden we die zaterdag de hele dag 20% korting op het hele assortiment.

Ik heb toen in die blogpost (klik hier) verteld en laten zien dat ik ideen had voor nail arts die ik en mijn collega's dan zouden dragen die dag. Ik had dit voorgesteld bij de meiden op het werk en ze vonden het allemaal erg leuk om te doen. Dus zo gezegd zo gedaan..

We hadden met alle meiden afgesproken die avond ervoor en ik had al mijn groene, gele en blauwe nagellak meegenomen. Ik heb de nagels van de meiden gelakt en uiteindelijk nog snel mijn eigen nagels gedaan.

Mark die ook mee was, vond nagellak ook erg leuk. Maar we hadden beloofd en gezworen aan zijn ouders dat hij geen nagellak op kreeg. Dus kreeg hij van mij een nepvinger met nep nagels, en meneer is de hele avond druk geweest.


Het resultaat was niet heel bijzonder maar ach het was maar voor 1 dag en het was maar voor de lol. We hebben er allemaal wel leuke reacties op gekregen van klanten en andere collega's.

Resultaat:

Kim:

Elina:


Geanne:

Mark: (nepnagel)

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten